გავეცანით სასწავლო პროექტის დაგეგმვას 2 მოდულის მიხედვით, ბლუმის ტაქსონომიის გათვალისწინებით. შემდეგ გავეცანით ჩვენი საგნის სასწავლო საგნის სასწავლო სტანდარტს და გამოვიყენეთ მისაღწევ შედეგებზე მორგებული ინდიკატორები, ჩავსით შაბლონში. შევადგინეთ პროექტიდან გამომდინარე სასწავლო მიზნები და შევუსაბამე შედეგებს. ვისწავლეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა: ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი.
მომეწონა შენი რეფლექსია.შემდგომში მეც გავითვალისწინებ
ОтветитьУдалитьლია კარგია, რომ აქტივობები გაქვს ჩამოწერილი, ტრენინგის დასრულების შემდეგ გადაიკითხავ და გაგახსენდება, რა ისწავლე. მიზნების ჩამოყალიბების შესახებ გახსოვს რას უნდა მიაქციო ყურადღება?
ОтветитьУдалить